رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بخشنامه رتبه‌بندی معلمان به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد، امیدواریم مسئولان در اجرا و صدور احکام جدید معلمان تسریع کنند.

محمدباقر نوبخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت در پاسخ به کامنت یکی از معلمان درباره ترمیم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در هفته‌ معلم در حساب توییتری خود نوشت: «به قولی که داده بودم عمل کرده و حدود ۱۰ روز پیش در بخشنامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش رسما لزوم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از اول فروردین امسال و منابع مالی لازم را  ابلاغ کرده‌ام.»

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: «امیدوارم مسوولان مربوطه هم در اجرا و صدور احکام جدید معلمان تسریع کنند.»

علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش نهم اردیبهشت‌ماه گفته بود: موافقت سازمان برنامه روز گذشته به ما ابلاغ شده و در حال نهایی کردن بارمالی آن هستیم و صدور احکام جدید فرهنگیان در راه است. به این ترتیب حقوق کارکنان آموزشی و غیرآموزشی یکسان خواهد شد و تفاوت معناداری نخواهد داشت و تفاوتی هم در نحوه برخورداری از فوق العاده ویژه بین فرهنگیان و سایر کارمندان دولت وجود نخواهد داشت.

کد خبر 509383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شا کری IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    مهم اجرای بخشنامه است که تا حال اجرا نشده این داستان بی سرانجام رتبه بندی آیا ادارات یا سازمان های دیگه هم اینطوری انجام میدن افزایش حقوق کارکنان خود را ؟،... آتش نشانی سازمان بنادر شیلات مخابرات توسعه وشهرسازی صنعت معدن جهاد سازندگی اداره برق وزارت نفت نیروهای مسلح ؟!! بانک ها
  • US ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 1
    اقای.نوبخت چون خود آموزش و پروشی بودند تمام فکرشان را معطوف داشته اند روی مشکلات معلمین ...عدالت.واقعی در این است همه شاغلین را به یک چشم نگاه کنند نه فقط,معلمین را .ضمنا بهتر است در مورد همطراز ی و حقوق بلز نشستگان با توجه به رشد تورم در کشور .فکری بکنند نه اینکه این قشر زحمت کشیده را به امید خدا رها کرده و نسبت به پرداخت های سنگین دولت به سازمان تامین اجتماعی ای ذره ای احساس مسئولیت نکنند
  • میلاد IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    شاید دو باره آموزش و پرورش می خواد ازاین بودجه که برای رتبه بندی هستش برای جای دیگه استفاده کنه
    • سیاوش AE ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      0 0
      سلام دوست عزیز چی رو همش هواسش به معلماست حقی که ۵ سال پیش قانون به معلمان داده بود و ایشون گرفته بودنش بعد از کلی منت و سروصدا دارن بهمون میدن . یه معلم ۳۰ سال خدمت ۴ تومن هم نمیگیره. تا این نگاههای امثال شما به آموزش و پرورش و معلم باشه اوضاع همینه.
  • تارا IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 0
    چرا افزایش حقوق هیچ قشری آنهمه سر وصدا نداره وساز و دهل و نقاره لازم نداره
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 0
    سلام آقای دکترنوبخت لطف کنید رتبه بندی را برای بازنشستگان 98 را که آقای وزیر قول داده بودند اجرایی فرمایند بودجه رتبه بندی مربوط به سال 98 می باشد ورتبه بندی را از این قشر را بعداز 30 سال خدمت دریغ نفرمایید حداقل به درد پاداش پایان خدمتشون بخوره از دلسوزی وحسن نظرتان سپاسگزارم اقدام خیر خواهانه تان پیش خداوند بی اجر نخواهد ماند
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    خوشحالیم فرهنگیان عزیز به خواسته خود رسیدند.امابازنشستگان چی؟
  • عباسی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    بازنشستگان مظلوم چی؟که حقشون بوده وهست
  • خانم معلم IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    آقا کدام رتبه بندی معلمین رومسخره میکنن بقیه هم تماشا والا بلا رتبه بندی انجام نشده ازمعلما بپرسبن
  • بصیر عسکری IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    من 25سال در آموزش و پرورش با مدرک دکتری خدمت نمودم.من نميدانم چرا مسولان آموزش و پرورش اگر میخواهند حق معلم را مانند سایر ارگانها بدهند بلندگو بدست و مصاحبه های آنچنانی در لوش وعده های توخالی میدهند.پس چی شد افزایش پنجاه درصد که قرار بود تا قبل از روز معلم دست معلم بیاد.دکتر معلمان چی شدند.نوبخت.الهیار.میرزایی .نکنه وعدها را فراموش کردید؟